پتیلن صنعت

تولید و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

پتیلن صنعت

تولید و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

پتیلن صنعت

پتیلن صنعت تولید کننده انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن در سایز های گوناگون 16 تا 2000 میلیمتر و در فشار های کاری 2 تا 40 بار می باشد ، پتیلن صنعت امادگی همکاری با سازمان ها و اشخاص را دارا ماست . هدف این وبلاگ اشنایی با صنعت لوله و اتصالات جهت مسارف آبیاری، آبرسانی،گازرسانی و...

طبقه بندی موضوعی

لوله پلی اتیلن، کشی قرن بیست و یکم

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۶ ق.ظ

لوله پلی اتیلنلوله پلی اتیلن، کشی قرن بیست و یکم

لوله کشی با استفاده از لوله های پلی اتیلن راه حلی اقتصادی برای رنج وسعی از لوله کشی هاست که در صنایع معدن، کشاورزی، صنعتی، کانال کشی و دریایی کاربرد دارد. این لوله های برای حالات مختلف از قبیل روی زمین، زیر زمین، شناور، زیردریا، دفنی و دیگر استفاده ها تست و به کار گرفته شده اند.

پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE, High Density Poly Ethylene) میتواند آب فاضلاب، آب گل آلود، دوغ آب های شیمیایی، پسماندهای خطرناک و گازهای فشار بالا را انتقال دهد. لوله پلی اتیلن در مقایسه با دیگر لوله های کمترین هزینه را برای انتقال و توسعه گاز داراست که یکی از بهترین نقاط قوت این نوع لوله است.

پلی اتیلن ماده ای قوی، بسیار خشک و انعطاف پذیر است. اگر شما به دنبال استفاده های طولانی، خدمات، نصب بدون مشکل، مقاومت نسبت به مواد شیمایی و یا بسیاری از مسایل دیگر دارید، پلی اتیلن با چگالی بالا تمام نیازهای شما را برطرف می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی