پتیلن صنعت

تولید و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

پتیلن صنعت

تولید و فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن

پتیلن صنعت

پتیلن صنعت تولید کننده انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن در سایز های گوناگون 16 تا 2000 میلیمتر و در فشار های کاری 2 تا 40 بار می باشد ، پتیلن صنعت امادگی همکاری با سازمان ها و اشخاص را دارا ماست . هدف این وبلاگ اشنایی با صنعت لوله و اتصالات جهت مسارف آبیاری، آبرسانی،گازرسانی و...

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

لوله پلی اتیلن به دلیل ویژگی هایی که دارند در صنایع مختلف و گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند از جمله بیشترین کاربرد های پلی ایتلن می توان به فاضلاب ، آبرسانی ، گاز رسانی ، آتش نشانی و... نام برد . اما مهمترین کاریرد های لوله پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد .

لوله پلی اتیلن آبرسانی

لوله پلی اتیلن آبرسانی به دلیل مقاوم بودن در برابر خوردگی ، عدم رسوبگذاری چیزی بیش از 50 سال است که در تاسیسات شهری و خطوط انتقال آب مورد استفاده قرار می گیرد .

لوله پلی اتیلن فاضلابی

از دلایلی که موجب گردید مسئولین سعی در جمع آوری فاضلاب هیا شهری و صنعتی نمایند خوردگی ف زنگ زدگی ، آلودگی خاک و... می باشد . لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن با خواص ضد خوردگی و مقاومت در برابر مواد شیمیایی راه حل مناسبی برای جمع آوری و انتقال سیالات فاضلابی است .

لوله پلی اتیلن لایروبی

لوله پلی اتیلن به دلیل داشتن مزایای فراوان و مقاومت بالای مکانیکی و شیمیایی بهترین اتخاب برای سیستم های انتقال سیالات  در پروژه های لایروبی می باشد

لوله پلی اتیلن گاز رسانی

بیش از 90 درصد لوله کشی های سیستم ها انتقال گاز رسانی از جنس پلی اتیلن می باشد و با توجا به مشخصات گاز طبیعی استفاد ه از لوله های پلی اتیلن می توان به استفاده از این نوع لوله ها در معادن اشاره نمود ، لوله پلی اتیلن در معدن برای انتقال خطوط گوگرد ، دوغاب و شستشوی مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد ، لوله پلی اتیلن در فرودگاه ها جهت مسیر کابل کشی های برق ، سیستم های ارتباطی ف جمع آوری باران و... استفاده می شود .

  • پتیلن صنعت تولید و فروش لوله پلی اتیلن
  • پتیلن صنعت تولید و فروش لوله پلی اتیلن